Розробник розкрив цікавий секрет коня з першої Assassin's Creed / фото RPS

При розробці ігор часто доводиться йти на різноманітні хитрощі. Наприклад, рушій Fallout 3 не підходив для створення транспорту. Тому Bethesda реалізувала поїзд з доповнення Broken Steel у вигляді шолома. Його примусово надягали на голову головному герою після початку поїздки і програвали анімацію пересування. Не менш цікаві секрети присутні в першій Assassin's Creed, і нещодавно один з розробників розкрив кілька з них.

Чарльз Рендалл на своєму акаунті в Twitter розповів про хитрощі, на які пішла Ubisoft при створенні AC. Найцікавіший виверт пов'язаний з конем. Виявляється, що його створили на основі моделі людини.

"Кінь в AC1 був просто скрученим, зіпсованим людським скелетом, тому що наш ланцюжок інструментів працював тільки з двоногими в 3ds Max. Спасибі приголомшливим аніматорам і риггерам, які змогли зробити цього хлопця схожим на коня", — написав Рендалл.

Відео дня

Другий секрет стосується моделі Маліка без руки. Розробникам не вистачало бюджету для створення окремого скелета, тому верхню кінцівку просто вивернули навиворіт. Якщо поставити камеру під певним кутом і придивитися, то всередині рукава можна побачити крихітну руку.

А остання хитрість розробників — це вбивство гравців, коли вони виходять за межі доступного світу. У Assassin's Creed було занадто багато способів пробратися за текстури. Ubisoft вирішила не виправляти кожен з них, а просто реалізувала миттєву загибель, якщо Альтаїр залишав ігрову локацію.

Які секрети були знайдені в інших іграх

  • У Cyberpunk 2077 знайшли спосіб, як занурити цілий квартал Найт-Сіті в темряву.
  • На просторах The Elder Scrolls V: Skyrim виявили корову, яка перетворюється на камінь після удару.
  • А в World of Warcraft гравці винайшли можливість виживати за межами карти довгий час.

Вас також можуть зацікавити новини: