CD Projekt RED у "Відьмак 4" не прибиратиме речі, які працювали в третій частині / Фото - CD Projekt RED

Наративний директор "Відьмака 4" Філіп Вебер розповів, що нова гра багато в чому спирається на перевірені рішення з попередніх проєктів CD Projekt RED.

В інтерв'ю для GamesRadar він зазначив, що команда використовує більшість хороших уроків, які винесла під час розробки The Witcher 3, і не збирається ламати те, що вже працює:

"Звичайно, ми хочемо робити нові, круті, амбітні речі. Але ми також прекрасно розуміємо, у чому був сильний The Witcher 3. Ми не можемо це зламати. Те, чого ми чекаємо від гри про Відьмака, і чого чекають гравці, ми зобов'язані зберегти".

Він додав, що багато принципів, за якими створювали квести в третьому "Відьмаку", тепер використовуються як керівництво для нових співробітників, які працюють над четвертою частиною. Деякі підходи були адаптовані під нові механіки, але в основі - та сама філософія, що зробила The Witcher 3 культовим.

Відео дня

Раніше Філліп Вебер запевняв, що у "Відьмак 4" не буде квестів формату "подай-принеси". Це просто не вписується у філософію розробників.

Вас також можуть зацікавити новини: