
Хідео Кодзіма пояснив, чому рідко запрошує японських акторів у свої ігри. Загалом у проєктах геймдизайнера не набереться навіть десяток артистів із Країни висхідного сонця.
В інтерв'ю IGN Japan він зазначив, що основною причиною залишається мовний бар'єр. Озвучка і захоплення рухів відбуваються в студії в Лос-Анджелесі, і для роботи потрібен актор із рівнем англійської мови, наближеним до носія.
За словами Кодзіми, акторку Сіорі Куцуне, яка зіграла Рейні в Death Stranding 2, обрали саме тому, що вона виросла в Австралії, вільно розмовляє англійською та під час особистої зустрічі справила гарне враження.
Він також згадав технічні складнощі. За його словами, через особливості шкіри в азіатських акторів, і особливо в молодих людей, складніше домогтися фотореалізму під час 3D-сканування: "Шкіра виходить занадто ідеальною, майже як комп'ютерна графіка".
Проте розробник підкреслив, що в Death Stranding 2 використовувалася нова технологія захоплення зовнішності, яка дала змогу домогтися більш точного результату.
Він сподівається, що в майбутньому зможе працювати з великою кількістю японських акторів і навіть не виключив, що одного разу зробить гру, дія якої відбуватиметься в Японії.
Раніше Хідео Кодзіма розповів, що залишив у Death Stranding 2 повно пасхалок на самого себе. Геймдизайнеру довелося робити це самому, бо його команда відмовилася.