У "Відьмак 4" не буде прохідних квестів / Фото - CD Projekt RED

Один із головних секретів успіху "Відьмак 3" - продумані побічні завдання, які часом виявлялися не гіршими за основний сюжет. І, судячи з усього, у "Відьмак 4" їх буде не менше.

Наративний директор четвертої частини Філіп Вебер розповів Games Radar, що ще на самому початку кар'єри отримав чітку вказівку від студії: "Ми не робимо квести "подай-принеси"".

Побічні завдання в The Witcher 3 запам'яталися гравцям надовго: від коротких іронічних історій до драматичних багатоступеневих арок на кшталт сюжетної лінії Кривавого барона. Колишній колега Вебера за проектом Павло Саско, який зараз працює над Cyberpunk 2, говорив, що метою було домогтися відчуття "начебто читаєш хорошу книгу".

Відео дня

Судячи зі слів Вебера, такий підхід нікуди не подівся, а продуктивності сценаристів CD Projekt RED можна тільки позаздрити:

"Кожен дизайнер писав удесятеро більше ідей, ніж у підсумку потрапляло в гру. Нам доводилося багато фільтрувати, щоб вибрати дійсно варте уваги".

Раніше Філіп Вебер розповів, що розробка "Відьмак 4" така ж безладна, як і за часів створення "Відьмак 3". Розробники працюють над грою незалежно від своїх позицій у команді.

Вас також можуть зацікавити новини: