
CD Projekt Red офіційно працює над "Відьмаком 4" з листопада минулого року, і хоча до релізу ще мінімум кілька років, у студії вже відчувається знайомий настрій.
Наративний директор проєкту Філіп Вебер розповів Games Radar, що команда повернулася до "безладної енергії", з якою створювався третій "Відьмак":
"Іноді я просто кажу: "Просто зробіть це. Брудно, як раніше". У хорошому сенсі".
За його словами, у команді зараз панує така сама творча атмосфера, як у 2013 році, коли він тільки прийшов у студію і зайнявся квест-дизайном для третьої частини. Тоді багато будувалося на інтуїції, люди робили, що потрібно, незалежно від своєї посади.
Але йдеться не просто про ностальгію. Вебер підкреслює: "Ми хочемо віддати належне спадщині The Witcher 3, зберігши сам підхід до розробки, те, як ми розповідали історії, як ставилися до світу і деталей".
При цьому команда чітко розуміє, що не може просто повторити минуле. "Відьмак 4" замислюється як повноцінне продовження, з новими питаннями, на які студія шукатиме відповіді.
Раніше CD Projekt RED пояснила, чому показане демо "Відьмак 4" - це не геймплей. Розробники дали інтерв'ю журналістам з IGN.