Одну з ролей в Squadron 42 зіграв Марк Хемілл / фото Cloud Imperium Games

Сюжетна кампанія космічного симулятора Star Citizen під назвою Squadron 42 не вийде в цьому році. Точної дати релізу гра так і не отримала.

Про це голова студії Cloud Imperium Games, Кріс Робертс, заявив під час сесії питань і відповідей на офіційному сайті гри.

Користувачі дорікнули розробників в тому, що створення сюжетної кампанії Squadron 42 відстає від графіка на 6 років. Адже спочатку реліз був запланований на 2014 рік. Але дата виходу неодноразово переносилася.

"Останньою доступною інформацією було те, що бета-версія Squadron 42 вийде в третьому кварталі 2020 року. Однак цього не сталося. Думки щодо дати виходу Squadron 42 розділилися. Хтось вірить в швидкий реліз бета-версії гри, а хтось вважає, що це відбудеться через 5 років", – написав користувач під ніком bobblenator.

Голова студії, Кріс Робертс, відповів користувачеві, пояснивши затримку релізу тим, що не хоче випускати сирий продукт.

"Ви не питаєте про те, як йде робота над Squadron 42, Ви просто хочете знати, коли вона буде готова. Найкращою відповіддю на це питання буде: Squadron 42 вийде тоді, коли буде завершений, і не буде випущений лише для того, щоб встигнути до дати. Створюючи гру, в яку я вірю всім серцем, мені не хочеться йти на компроміси. Вихід сирого проекту надав би ведмежу послугу всім, хто старанно працює над грою, і всім, хто її чекає", – заявив Робертс.

При цьому Кріс Робертс підкреслив, що студія намагається бути максимально відкритою в спілкуванні з шанувальниками.

Трейлер Squadron 42

Нагадаємо:

Спочатку, розробники заявляли, що реліз Squadron 42 відбудеться у 2014 році. У сюжетній кампанії Star Sitizen зіграли такі актори як Марк Хемілл ("Зоряні війни"), Джилліан Андерсон ("Секретні матеріали"), Гері Олдман ("П'ятий елемент"), Марк Стронг ("Kingsman: Секретна служба") та Генрі Кавілл ("Відьмак").

Космічний симулятор Star Citizen почали створювати ще у 2012 році. Вартість розробки вже перевищила $314 млн. Більшу частину цих коштів було зібрано за допомогою краудфандингу.

Однак через 8 років розробки та трьох сотень мільйонів доларів проект все ще не вийшов.