Тім Кейн розповів, що Fallout не мав бути покроковим / Фото - Black Isle

Ветеран RPG-індустрії та один із творців першого Fallout Тім Кейн розповів про те, як у 1996 році його намагалися змусити перетворити гру на клон Diablo.

За словами Кейна, маркетологи з Interplay були впевнені, що покрокова система не спрацює, і вимагали зробити все "як у Blizzard": у реальному часі, з купою екшену.

Кейн каже, що відбився від цієї ідеї тільки після того, як прикинув, скільки знадобиться часу і грошей на переробку вже майже готової гри.

Відео дня

Перехід на real-time у той момент означав би практично повне перезавантаження проєкту. Розробник підкреслює: "Я б не зробив Fallout у реальному часі, ні тоді, ні зараз".

Проте Кейн пофантазував, яким би міг стати Fallout, якби він все-таки підкорився тиску. Це могла б бути гібридна система на кшталт тієї, що використовувалася в Arcanum, наступній RPG Кейна і його команди. У цій грі була опція для бою в реальному часі, але сама по собі вона не користувалася популярністю, працювала скоріше як прискорений режим для битв із простими супротивниками.

Щоб Fallout у такому вигляді взагалі працював, довелося б відмовитися від системи очок дії, прив'язавши швидкість атак до характеристики спритності. Прицільні постріли довелося б реалізувати через уповільнення часу, на кшталт VATS, яка потім все ж з'явилася в Fallout 3. Усі перки довелося б переробити з нуля. Аптечки і стімпаки замінити на поступове відновлення здоров'я. Кейн визнає: навіть із таким підходом, нова система все одно навряд чи перевершила б оригінальну.

Раніше Тім Кейн розповідав, що він хотів зробити в першому Fallout максимально позитивну кінцівку з вечіркою і повітряними кульками, але його відрадили.

Вас також можуть зацікавити новини: