Розробка Clair Obscur: Expedition 33 у великій компанії зайняла б 25 років, - творець гри

Гійом Броше міг би спокійно залишитися в Ubisoft і робити презентації для чужих проєктів. Але натомість він пішов, зібрав власну студію і за кілька років випустив Clair Obscur: Expedition 33, зараз це одна з найбільш високооцінених ігор 2025 року.

Чому не запропонував гру Ubisoft? Тому що навряд чи б дали добро. В інтерв'ю французькому ютуберу Pouce Cafe Броше пояснив: оригінальні серії, незвичні ідеї та авторські сюжети - це завжди ризик, і у великих студіях такі речі майже не схвалюються. Щоб дійти до стадії пітчу, потрібно бути кимось на кшталт креативного директора з двадцятирічним стажем і надійною історією успіхів. У новачків шансів майже немає.

За його словами, на проєкт на кшталт Expedition 33 у великій компанії пішло б 25 років. Не тому що співробітники погано працюють, а тому що бюрократія. На кожне рішення - комітет. На кожен поворот - узгодження. І жодної атмосфери.

Відео дня

Sandfall Interactive - це 25 осіб у Монпельє, офіс із садом і гра в петанк на обіді. Гра вийшла не тільки завдяки фінансам або таланту, а через атмосферу. Такий настрій у великих компаніях майже неможливий.

Сам Броше визнає: створити студію з нуля - біль і вигорання. Це безсонні ночі, купа відмов і мінімум відпусток. Але результат вартий того: Clair Obscur виявилася не просто хорошою грою, а прикладом того, як хоробрість, дисципліна і трохи нахабства можуть пробити будь-які шаблони.

Раніше ми розповідали, що Еммануель Макрон привітав розробників Clair Obscur: Expedition 33 з успіхом гри. Президент Франції відзначив зухвалість студії Sandfall Interactive.

Вас також можуть зацікавити новини: