
Попри хвилю інтересу, DOOM: The Dark Ages показав помітно скромніші результати порівняно з попередніми іграми серії. На вихідних шутер від id Software досяг пікового онлайну в 31 тисячу одночасних гравців у Steam.
Для порівняння, DOOM (2016) незабаром після релізу зібрав 44 тисячі гравців одночасно, а DOOM Eternal на старті подолав планку в 100 тисяч. Нова частина виявилася не в змозі повторити цей успіх.
Однією з причин фанати називають зміну темпу геймплея. Якщо Eternal пропонував гіперагресивні та стрімкі бої, то The Dark Ages робить акцент на більш розмірених і важких сутичках, що далеко не всім до смаку.
Другий момент - відсутність композитора Міка Гордона, чия музика стала невід'ємною частиною перезапуску DOOM. Хоча новий саундтрек непоганий, на думку багатьох фанатів, він не досягає того ж ступеня драйву.
Ще однією причиною може бути додавання гри в Xbox Games Pass у день релізу, через що, конкретно в Steam, і просів онлайн. Так, звісно, Eternal теж був у підписці, але туди він потрапив за пів року після виходу, та й 2020 року в сервісу була не така велика аудиторія, як зараз.
Раніше ми розповідали, що Clair Obscur Expedition 33 виявилася успішнішою за ремастера Oblivion за кількістю гравців. Ігри вийшли з різницею у 2 дні.