
Valve могла випустити свою першу гру задовго до Half-Life, але відмовилася від цієї ідеї.
На GDC 2025 колишня директорка з маркетингу компанії Моніка Гаррінгтон розповіла, що студія розглядала можливість розробки простішого проєкту, який допоміг би сформувати команду перед створенням флагманської гри.
Цей "B-title" планувався як посередня гра, головним завданням якої було не зробити революцію, а просто залучити нових спеціалістів у Valve.
Однак Гаррінгтон виступила проти такого підходу, вважаючи, що компанія має одразу робити ставку на проєкт найвищого рівня. На її думку, Half-Life мав не просто вийти, а одразу претендувати на звання "Ігри року":
"Я провела бізнес-аналіз і показала їм, що це не спрацює. Якщо ви так зробите, компанія провалиться. Я сказала Гейбу, що Half-Life вистрілить тільки в тому разі, якщо її назвуть грою року".
У підсумку Valve вирішила вкласти всі ресурси у свій головний проєкт, і Half-Life справді став революцією для жанру шутерів, встановивши нові стандарти ігрового дизайну та оповіді.
Раніше Герінгтон також згадувала, що гравці не помічали перший Half-Life на полицях магазинів, доки Valve не додала на обкладинку наклейку "Гра року". Студія Гейба Ньюелла виявилася першою, хто до такого додумався.