Арт-директор Assassin`s Creed Shadows Тьєррі Дансеро дав інтерв'ю, в якому розповів про масштаби відкритого світу в новій частині серії. Розробник одразу зазначив, що від гри не варто очікувати монструозних масштабів Assassin`s Creed Valhalla.
На відміну від Valhalla, де Ubisoft відтворила Англію і Норвегію, в Shadows розробники зосереджуватимуться на маленькому шматочку Японії, острові Хонсю. Саме цей історичний регіон тісно пов'язаний з Одою Нобунаго, полководцем, який відіграє важливу роль у сюжеті Assassin`s Creed Shadows.
Тьєррі порівняв нову гру з Assassin`s Creed Origins, додавши, що Shadows буде масштабнішою за торішню Assassin`s Creed Mirage, яка відбувалася в максимально компактному Багдаді.
Ubisoft хоче не просто повторити територію середньовічної Японії, а й передати її дух і культуру з повагою до самих японців, запевняє Дансеро. Для цього студія заручилася підтримкою підрозділів у Токіо та Осаці, чиї художники працюють у самій Японії. Також Ubisoft найняла експерта-консультанта з японської культури.
Сюжет Assassin`s Creed Shadows розгортатиметься у феодальній Японії, охоплюючи період з 1579 до 1580 року кінець періоду Сенгоку. Головних персонажів знову буде два, ними стануть куноїті Наое і самурай Ясуке.
Реліз Assassin`s Creed Shadows заплановано на 15 листопада, гра вийде на всіх актуальних платформах: ПК, PS5 і Xbox Series.