Троє конкурентів об'єдналися / фото news.xbox.com

Компанія Xbox оголосила про співпрацю з PlayStation та Nintendo з метою створення безпечного середовища для гравців на консолях.

Про це віце-президент Xbox Дейв Маккарті заявив на офіційному сайті компанії.

"Ми вважаємо, що ігри призначені для людей різного віку, в тому числі для наймолодших і вразливих гравців. Технології роблять можливими захоплюючі розваги, і ми хочемо, щоб враження від них – особливо коли вони пов'язані з взаємодією з іншими користувачами – були позитивними і шанобливими. Всі гравці заслуговують фантастичних вражень від соціальних ігор в обставинах, де повага і безпека взаємні", – заявили в Xbox.

Дейв Маккарті зазначив, що Xbox разом з PlayStation та Nintendo буде співпрацювати в трьох напрямках.

Профілактика – гравці і батьки зможуть контролювати ігровий процес

  • Всі три платформотримача забезпечать батьків різними засобами, які допоможуть поліпшити досвід взаємодії їхніх дітей з відеоіграми.
  • Компанії інформуватимуть гравців та їхніх батьків про норми поведінки в іграх.
  • Інвестують в технології, які допоможуть запобігти неналежну поведінку і контент до того, як гравцеві буде завдано шкоди.

Партнерство з регулюючими та правоохоронними органами

  • Компанії будуть проводити спільні дослідження та співпрацювати з експертами, регулюючими та правоохоронними органами для просування ініціатив щодо забезпечення безпеки в інтернеті.
  • Xbox, PlayStation та Nintendo співпрацюватимуть з рейтинговими агентствами, такими як ESRB та PEGI, щоб гарантувати, що їхні ігри оцінені для відповідної аудиторії.

Відповідальність за забезпечення максимальної безпеки своїх платформ для всіх гравців

  • Гравцям буде спрощена можливість повідомляти про порушення правил поведінки, а з порушниками будуть боротися різними способами: від видалення неналежного контенту до обмеження доступу до сервісів.
  • Компанії зобов'язуються дотримуватися місцевих законів різних країн і співпрацювати з правоохоронними органами у випадках протиправної поведінки в іграх.

Компанії розуміють, що поодинці вживати заходів щодо захисту дітей у відеоіграх складно, тому вони об'єднують зусилля.