Мутування коронавірусу може бути важливим при розробці вакцини, заявляють вчені / фото REUTERS

Науковці Г’юстона, штат Техас (США), дослідили 5 000 геномів коронавірусу COVID-19, що ширився 7-мільйонним містом під час двох хвиль заражень навесні та влітку і дійшли висновку, що новий більш заразний штам починає домінувати.

Читайте такожУ Британії розробили тест на COVID-19, який дає точний результат за 90 хвилин

Про це йдеться в попередніх даних дослідження науковців Лікарні Методистів в Г‘юстоні опублікованих в середу. Дослідження ще не пройшло рецензування, пише Голос Америки.

Дослідники виявили, що практично всі аналізовані віруси другої хвилі мали мутацію, що збільшує кількість виступів «корони» вірусу, що дозволяє йому більш ефективно інфікувати клітини. Однак, наголошують дослідники, свідчень того, що вірус став більш смертоносним, виявлено не було.

Мутування коронавірусу може бути важливим при розробці вакцини, заявляють вчені, бо ризик повторного зараження збільшується, якщо йдеться про дві різні мутації вірусу. Тому, подібно до вакцини від грипу, може бути необхідно змінювати і вакцину від коронавірусу на варіант, який би більше відповідав домінуючому штаму.

«Маємо гнатись за вірусом, і муситимемо змінювати вакцину, щоб відповідати на мутації», - сказав Девід Моренс, вірусолог Націонвльного інституту США з алергії та інфекційних хвороб в коментарі The Washington Post, виданню, яке першим повідомило про дослідження.

Коронавірус у світі: що відомо

• Станом на ранок 25 вересня у світі від COVID-19 померли 983 042 осіб, одужало 22 237 989 людини. Загалом підтверджено 32 234 685 випадків захворювання.

Лідерами з кількості заражених залишаються США – 6 978 851, Індія – 5 818 570, Бразилія – 4 657 702, Росія – 1 123 976.