В Україні протягом останніх 2-х років стабільно зростає попит на програмами добровільного медичного страхування серед українців як приватних осіб. Про це повідомляють у прес-службі страхової компанії ІНГО Україна.

«Ми бачимо, що протягом останніх 2-х років кількість бажаючих застрахуватися постійно зростає», - повідомив заступник голови правління страхової компанії ІНГО Україна Сергій Майстренко, - «Більше цікавитися медичним страхуванням стали не лише юридичні особи, а й пересічні громадяни. Медична реформа, яку впроваджує уряд, познайомила людей з принципами страхування. Вони стали краще розуміти як працює система, як можна заощадити на медицині і отримати якісне медичне обслуговування за прийнятні гроші. Для цього не потрібно «дякувати» лікарям чи стояти в чергах».

За даними ІНГО, лише за останній рік кількість застрахованих збільшилася на 31%. Протягом 9 місяців 2019 року компанія сплатила за лікування своїх застрахованих клієнтів понад 128 млн грн.

Відео дня

«Майже 40% від цієї суми було спрямовано на оплату амбулаторно-поліклінічної допомоги для дорослих. Ще 22% витрачено на придбання ліків та засобів медичного призначення. Також компанія сплачувала допомогу для дорослих в рамках стаціонару (10%), послуги стоматології (9%), амбулаторно-поліклінічної допомоги для дітей (8%), стаціонарну допомогу для дітей (2%) та решту послуг (9%)», - йдеться у повідомленні.

При цьому за цей час до медичного контакт-центру страхової компанії надійшло понад 281 тисяч звернень, що на 31% більше, ніж минулого року.

Як зазначає експерт ІНГО, на сьогодні контакт-центри страхових компаній організовують медичну допомогу не лише за допомогою телефонії, а також у найбільш поширених додатках – вайбері, телеграмі та месенджері фейсбук. При цьому замовлення медичних послуг чи препаратів клієнти можуть робити безпосередньо в базі даних постачальника.

«Завдяки веб-інтеграції спеціалісти контакт-центру готові самостійно записати вас до лікаря, сформувати пакет призначених ліків одразу при первинному зверненні, а консультація в клініці відбувається без подальшого віддзвону. Це дозволяє скоротити час, зменшити кількість зайвих контактів та фактично виключає операційні помилки. Спочатку технологію використовували для власного медичного центру ІНГО. Тепер вона масштабується на інші клініки та аптеки», - повідомляють у страховій компанії.

Раніше зазначалося, що українці витратили на лікування критичних захворювань в іноземних клініках на суму понад 2 мільйони євро.