этот материал доступен на русском

Страхові компанії скоротили терміни врегулювання страхових спорів – Моторне страхове бюро

18:17, 30 березня 2020
Страхування
368 0
Спецпроект
Страховики скоротили термін врегулювання страхових вимог і поліпшили якість роботи / idaoffice.org

Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) оприлюднило показники діяльності страхових компаній-членів Бюро за результатами четвертого кварталу 2019 року, згідно з яким страховики скоротили термін врегулювання страхових вимог і поліпшили якість роботи.

Як сказано на сайті Бюро, за вказаний період страхові компанії уклали понад 1,9 млн договорів про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, загальна сума страхових платежів по яких склала майже 1,4 млрд грн.

Читайте такожКабмін збільшив бюджет Фонду соцстрахування на 500 млн гривень для підтримки громадян, які втратили роботу

«Врегульовано майже 38,8 тис. вимог постраждалих в ДТП, за яким сплачено страхових відшкодувань на загальну суму майже 705,2 млн грн", - сказано в повідомленні.

Також повідомляється, що за вказаний період середній термін врегулювання страхових вимог за заподіяну майну шкоди склав 70 днів, скоротившись на 7 днів у порівнянні з третім кварталом 2019 року.

Своєю чергою, в рамках системи прямого врегулювання збитків середній термін отримання виплати у жовтні-грудні минулого року склав 47 днів, зменшившись на 12 днів проти липня-вересня 2019 року.

«В цілому, протягом всього 2019 року цей показник щоквартально знижувався. Частка звернень за відшкодуванням, які врегульовані в строк до 60 днів, склала майже 62,7%, до 90 днів - 75,1%, до 120 днів -81,7%», - наголошується в повідомленні.

Крім того, в жовтні-грудні минулого року МТСБУ отримало 353 скарги від потерпілих і страхувальників на дії страхових компаній, що на 47 скарг менше, ніж у попередньому третьому кварталі 2019 року.

«Підсумки роботи страховиків в четвертому кварталі минулого року позитивні. Ми спостерігаємо всебічне покращення показників, які характеризують якість врегулювання і сервіс страхових компаній: скорочення термінів врегулювання, зменшення кількості та рівня скарг. Зараз, у кризовий період, пов'язаний з епідемією коронавірусу COVID-19, важливо дати споживачам страхових послуг розуміння, що вони мають підстави для довіри страховиків ОСАЦВ»,- цитує прес-служба генерального директора МТСБУ Володимира Шевченка.

Як повідомляв УНІАН, кількість скарг українців на дії страхових компаній, які надійшли в Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг), у 2019 році скоротилося порівняно з 2018 роком на 15-20%.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter