Лише за 2020 рік 1+1 медіа планує збільшити кількість україномовних продуктів по каналах групи удвічі, поступово збільшуючи динаміку росту / ТСН

Протягом останніх двох днів у соцмедіа та ЗМІ набирає обертів дискусія довкола вирваного з контексту коментарю головної продюсерки серіалів та фільмів каналу «1+1» Олени Єремєєвої щодо питання україномовного контенту. Додатково до розширеного роз’яснення Олени, у якій наша колега пояснила зміст сказаного, додавши контексту враховуючи виробничу специфіку каналу «1+1», хочемо висловити офіційну позицію групи 1+1 медіа, аби не допустити формування викривленого розуміння ситуації, що склалася.

Як український медіахолдинг з чіткою проукраїнською позицією та активний ініціатор національного дискурсу в індустрії, 1+1 медіа завжди виступала на підтримку створення та просування українського продукту українською мовою. Минулого року було вироблено понад півсотні годин україномовного контенту, наразі у розробці знаходиться понад 120 годин україномовного серіального продукту різних жанрів.

Читайте такожРазумков виступає за підтримку української мови "механізмом пряника"

Відео дня

У 2014 році ми першими розпочали виробництво власних серіалів українською, ставлячи їх в прайм-тайм програмної сітки каналів. За понад 5 років, неухильно виконуючи всі вимоги закону, ми брали активну участь в обговоренні важливості дотримання мовного питання іншими каналами та формували тренд на ринку ще до прийняття мовних квот, а згодом – і виступаючи на їх захист.

Протягом останніх років лише «1+1» створив ряд прецедентів серед каналів, фільмуючи україномовний художній телевізійний продукт одними з перших – «Століття Якова», «Катерина», «Школа», «Дві матері».

Аналогічна ситуація з каналами 2+2 та ТЕТ, програмна сітка яких була наповнена українським продуктом, в тому числі в праймовому хронометражі. Згадаємо «Одного разу під Полтавою» (9 сезонів), «Танька і Володька» (3 сезони), «Друге життя Василини Павлівни» (1 сезон), «Вечірка» (3 сезони), «Хамелеон» (1 сезон), «Зірконавти» та інші продукти каналу «ТЕТ», або із останніх прикладів – повністю україномовний серіал каналу «2+2» «Карпатський рейнджер».

Як зазначали, мовне питання для нас – це не лише вимога дотримуватися законодавчих норм. Зокрема, канал «ПЛЮСПЛЮС», аудиторією якого є сім’ї з дітьми, восени 2019 року розпочав показ в ефірі мультфільму «Говоримо українською». Його виробництво ми здійснювали з метою формувати любов до рідної мови та навчити говорити правильно українців з раннього віку.

Так само ми забезпечуємо й можливість доступу до якісного україномовного продукту для українців закордоном завдяки міжнародному каналу 1+1 International, який пропонує до перегляду серіали, програми та фільми українською.

Лише за 2020 рік 1+1 медіа планує збільшити кількість україномовних продуктів по каналах групи удвічі, поступово збільшуючи динаміку росту. Саме тому ми хочемо звернутися до громадськості та медіа із проханням штучно не форсувати тему української мови у відношенні до каналів нашої медіагрупи, адже її використання при створенні контенту та підтримка – для нас пріоритетне та ідеологічне питання. Без жодних але чи винятків.