
Покупцям автомобілів порадили не обирати кілька відомих японських моделей, оскільки їх купівля може обернутися величезними витратами на ремонт і розчаруванням від володіння.
Як пише Gobankingrates, за словами механіка та автовласника Алана Гельфанда, ці автомобілі мають невигубні механічні проблеми, які часто виникають ще до того, як пробіг досягне 160 тис. км.
Він зазначив, що ці 7 японських автомобілів, можливо, краще не купувати або провести комплексну перевірку, щоб захистити свій гаманець.
Nissan Altima
За словами механіка, варіаторна трансмісія Nissan Altima - найбільший недолік. "У трансмісії Altima серйозні проблеми з продуктивністю, включно з вібрацією і втратою потужності, які можуть проявитися задовго до пробігу в 160 тис. км", - сказав Гельфанд.
Типові ознаки включають нестійке прискорення, свистячі звуки і високі оберти при слабкому русі.
Cars.com зазначає, що заміна варіатора може обійтися в $3500 і більше після закінчення гарантії.
Toyota RAV4 Prime (Plug-In Hybrid)
"Ускладнення конструкції RAV4 Prime, пов'язане з гібридом, що підключається, призвело до проблем з охолодженням акумуляторної батареї і несправностей електричної/бензинової трансмісії", - зазначила Лорен Фікс, експерт Car Coach Reports.
Видання зазначило, що в Consumer Reports зафіксовано невдоволення власників несправностями систем, відмовами електроніки та тривалим терміном ремонту, включно з відгуками критично важливих гібридних систем.
Збої в роботі електроніки - блокування екрана, відмови зарядки та попередження про низький рівень заряду акумулятора - є тривожними сигналами.
Honda Passport
Перше покоління Honda Passport зіткнулося з такими проблемами, як вібрації трансмісії, витоки в задньому диференціалі та складні електронні системи. Згідно Consumer Reports, власники повідомляли про неодноразові ремонти цих компонентів, іноді навіть до пробігу 80 тис. км. "Висока вартість ремонту цих деталей трансмісії після закінчення гарантії робить цей позашляховик ризикованим вкладенням", - пояснив Гельфанд.
Він зазначив, що потрібно звертати увагу на контрольні лампи, утруднене перемикання передач або затримку ввімкнення повного приводу, оскільки це поширені ознаки прихованих проблем.
Infiniti QX60
Цей автомобіль вважається проблематичним через проблеми з електрикою та варіатором. Власники фіксували раптові відмови коробки передач і хронічні несправності електрообладнання, що часто призводило до дорогого ремонту і зниження вартості під час перепродажу. "Вартість ремонту може легко перевищити вартість автомобіля в міру його старіння, особливо з огляду на високі ціни на сервісне обслуговування", - акцентував Гельфанд.
Вібрація коробки передач і часте ввімкнення контрольних ламп - явні ознаки проблеми, що назріває.
Mitsubishi Outlander
Компанія Fix відзначила цей автомобіль за ненадійну електроніку, вібрації трансмісії та неякісну збірку. Аналогічну позицію поділяє і Consumer Reports, який прогнозує лише "середню" надійність для останніх моделей. Власники також повідомляли про проблеми з інформаційно-розважальною системою, несправними роз'ємами зарядки і про те, що сервісні служби не можуть усунути повторювані несправності.
Потенційним покупцям слід звертати увагу на контрольні лампи, неповну історію обслуговування та нестабільний шум на холостому ходу або в трансмісії.
Subaru Ascent
Цей автомобіль страждає давньою проблемою протікання головки блоку циліндрів. Ця ж проблема актуальна і для деяких нових моделей. Згідно з оглядом Olive.com, власники цих легковиків повідомляли про вихід з ладу прокладок з графітовим покриттям приблизно через 160 тис. км пробігу, що призводило до витоку оливи та охолоджувальної рідини. "Усунення цих витоків обходиться недешево, а додаткові витрати, пов'язані з системами охолодження і трансмісії, значно ускладнюють експлуатацію", - пояснив Гельфанд.
Водії можуть помітити солодкуватий запах охолоджувальної рідини і частий перегрів - ознаки прихованих несправностей двигуна.
Mazda CX-9
2,5-літровий турбований двигун цього авто схильний до утворення нагару і виходу з ладу турбіни, особливо за нерегулярного технічного обслуговування. Вартість заміни зношеної турбіни може обійтися в $2-$3 тис., а усунення серйозних нагару може зажадати тривалого і дорогого чищення, повідомляє MazdaWorld.
"Втрата потужності і запах горілого масла - класичні тривожні сигнали для цього двигуна", - зазначив автоексперт.
Інші новини про автомобілі
Нещодавно механік назвав найкращий вживаний автомобіль, який здатний проїхати сотні тисяч кілометрів і прослужити довгі роки. На додачу, цей автомобіль є надійним та безпечним.