этот материал доступен на русском

Гендиректор 1+1 media Пахольчук про роботу в умовах карантину: ми "просіяли" всі проекти

19:03, 21 травня 2020
Суспільство
142 0
Ярослав Пахольчук / фото УНІАН

Генеральний директор 1+1 media Ярослав Пахольчук поділився, як компанія пристосовувалася до роботи в умовах карантинних обмежень, і що було найскладніше.

Про це він розповів в інтерв'ю виданню «Телекритика».

На цей час з 2 тисяч співробітників медіагрупи близько 80% працюють віддалено. На питання, чи складно було переналаштуватися, Ярослав Пахольчук відповів:

Читайте такожНа " 1+1 стартував благодійний музичний марафон «Ти не один» на підтримку лікарів, які борються з коронавірусом (наживо)«Ні. Я пишаюся нашою командою, взаєморозумінням і взаємною підтримкою серед моїх колег. Особисто я взагалі не відчув, що ми знаходимося на карантині. Якісь речі стали складнішими, але я дуже задоволений тим, як компанія працює зараз».

За його словами, команда 1+1 media дуже легко сприйняла зміни в роботі.

«Перше, що ми зробили – взяли «сито» і «просіяли» всі проекти. В умовах невизначеності найпростіше – зупинити, призупинити або не зайти в нові проекти, які є другорядними, некритичними для життя медіагрупи. Наприклад, для нас дуже важлива стабільність ефірного мовлення, воно працює. Ми розділили групи ефірних інженерів, щоб вони не перетиналися, працювали позмінно, тоді, якщо виявлять інфекцію в одній групі, інша буде в безпеці. Критично важливий новинний, журналістський блок. Точно так само ми перебудували роботу журналістів, поділили їх на дві групи, які не перетинаються», – зазначив він.

Як додав Ярослав Пахольчук, «просівання» проектів пройшло дуже адекватно: «Я не пригадаю жодної суперечки щодо того, чи потрібно припиняти проект чи ні. Ми призупинилися, взяли додатковий час, щоб все переосмислити. Я досі перебуваю під, скажімо так, впливом цього процесу, тому що бачу багато нових зон, які дозволяють покращити ефективність нашої роботи, знизити собівартість досягнутих результатів».

При цьому він зізнався, що складніше всього було організувати за два тижні зйомки фіналу «Голосу країни»: «Вперше так робили: без тренерів і глядачів у залі, з використанням найсучасніших технологій та дотриманням всіх карантинних норм. Також через тиждень ми показали благодійний марафон – онлайн-концерт «Ти не один». Вийшов дуже цікавий формат, результат непоганий і за цифрами, і за допомогою медиків. Усього ми зібрали понад 2 мільйони гривень, включаючи перший внесок від фіналу «Голосу». Ми надіслали гроші з sms-голосування, а також доходи від реклами під час «Голосу». Такі речі з одного боку надихають, з іншого – ти не знаєш, як їх сприйме глядач, і ти не до кінця розумієш, як їх реалізувати, не знаєш, зайде цей підхід чи ні. Ми ж тільки пробуємо, можна сказати, що ми піонери цього напрямку. Ось і тестуємо. Вийшло достойно».

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter