"Нова пошта" потрапила у скандал / фото УНІАН

"Нова пошта" знову опинилася у центрі скандалу. Цього разу клієнт звинуватив компанію у розкраданні дорогої посилки.

Про це чоловік написав у Facebook компанії.

Інцидент стався у Сновську Чернігівської області. За словами обуреного клієнта, він відправив покупцю новий комп'ютер: системний блок та монітор. Отримувач прийшов у відділення свого міста та виявив, що запчастини із системного блоку зникли. 

Відео дня

Потерпілий вирішив поскаржитися на цей випадок, але працівник компанії заявив, що не прийме скаргу, оскільки її може написати тільки відправник. Тільки після суперечки потерпілий зміг подати скаргу про розкрадання його відправлення. 

Читайте також"Тарифи подвоюються": клієнтка обурилася дивним сервісом від "Нової пошти""Чому "Нова Пошта" зі Сновська в Козелець тягала комп'ютер через Київ, а потім - Бровари, якщо це поряд, не зрозуміло. Мабуть, заплутували сліди крадіжки", - написав потерпілий. 

Клієнт зауважив, що через крадіжку звернеться до суду та закликав компанію провести бесіди зі своїми працівниками щодо неприпустимості хамства на роботі.

скриншот

"Нова пошта" прокоментувала ситуацію. У компанії кажуть, що вже встановлюють обставини події та додали, що їхні співробітники нікого не хотіли образити та що у них такі правила повернення вантажу. 

"Маємо інформацію, що колеги з відділу компенсацій з вами зв'язались і очікують від вас ІПН. Якщо бажаєте відправити документ нам, а ми передамо колегам для пришвидшення розгляду вашого питання", - йдеться у коментарі "Нової пошти".

Згодом "Нова пошта" повідомила УНІАН, що з приводу порушення цілісності вантажу проводять внутрішнє розслідування.

"Ми вже зв’язалися з клієнтом і відправили йому компенсацію. Крім того, зі співробітником, що не хотів приймати претензію клієнта, ми проведемо додаткову роз’яснювальну роботу, щоб унеможливити такі ситуації в майбутньому. Нагадуємо, що клієнт Нової пошти може подати заяву на компенсацію в разі пошкодження посилки у відділенні або через усі наші канали комунікацій: соцмережі, контакт-центр, кур'єра тощо. Для цього потрібно вказати номер банківської карти для нарахування компенсації, надати копію ідентифікаційного коду та при потребі фото пошкодженого відправлення. Якщо вказана реальна оціночна вартість, то компенсацію можна отримати протягом години, - зазначили у компанії.

Вас також можуть зацікавити новини: