Державіаслужба України хоче внести зміни до правил перевезень / фото: pixabay

Державна авіаслужба України має намір змінити низку інших статей у діючих правилах повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу.

Пропозиції зафіксовані в оприлюдненому 4 лютого проекті наказу, передає avianews.com.

Читайте такожПрикордонники назвали найпопулярніші країни для подорожей серед українців

Відео дня

Так, авіакомпаніям хочуть дати право самостійно встановлювати час закінчення реєстрації на рейс і посадки в літак. Нині це встановлено законодавчо: реєстрація має завершуватися не раніше 45 хвилин, а посадка - не раніше 15 хвилин до вильоту рейсу за розкладом.

Також змінюються вимоги до ручної поклажі. Зараз її загальна вага повинна не перевищувати 7 кг. Нові правила передбачають, що мінімальна норма ручної поклажі не повинна бути менш як 5 кг. Пасажир же додатково понад норму зможе взяти в салон жіночу, чоловічу сумку або рюкзак. Право встановлювати їхню вагу і габарити дадуть авіакомпаніям. Зараз перевізники за найдешевшими тарифами дозволяють перевозити лише один основний предмет ручної поклажі.

Як і раніше, понад норму можна буде взяти папку для паперів, пресу для читання в польоті, верхній одяг, парасольку або тростину, харчування для дитини, дитячу дорожню люльку для немовлят, прогулянкову дитячу коляску, складне колісне крісло або милиці.

У проекті нових правил пропонується скасувати вимогу про безкоштовне перебронювання квитка.

Також там прописано, що рейс буде вважатися скасованим, якщо його затримка перевищила 48 годин. Не вважається скасованим рейс, якщо змінений аеропорт у межах одного міста, або якщо авіакомпанія передала пасажирів іншій.

Читайте такожТри авіакомпанії ввели тарифи без багажу на рейсах з України до Америки

Максимальну відповідальність авіаперевізників за затримку рейсу пропонується підняти з 4694 до 5346 спеціальних прав запозичень (7324 долари), а відповідальність за пошкодження, втрату або затримку багажу з 1131 до 1288 спеціальних прав запозичень (1765 доларів).

Авіакомпанії хочуть зобов'язати мати цілодобовий кол-центр. Зараз авіаперевізники повинні забезпечувати цілодобову підтримку тільки при виконанні рейсів у нічний час.

Ще одна новація торкнеться роботи сервісів-посередників, які допомагають пасажирам отримувати компенсації. Їх робота може бути ускладнена, оскільки уповноважені органи з питань цивільної авіації отримають право вимагати від посередників надати копію паспорта пасажира та оригінал доручення з підписом.

У проекті змін пропонується прибрати докладний перелік документів, за якими можлива реєстрація на рейс. Замість цього вказується, що реєстрація проходить на підставі визначених законодавством документів, що засвідчують особу.  Це нововведення може бути пов'язане з ініціативою Мінінфраструктри дозволити проходити реєстрацію на внутрішні рейси за допомогою електронної версії водійських прав.

Підписуйтесь також на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.