Журналістка вирушить міланськими бутикам, щоб перевірити, чи продають вони товари росіянам / фото ua.depositphotos.com

У неділю, 17 квітня о 21:00 в ефірі марафону "Єдині новини" покажуть ексклюзивний сюжет ТСН про те, чи справді відомі світові модні бренди дотримують слова та не продають свої товари росіянам.

Журналістка Наталка Гончаровавирушить міланськими бутикам аби з'ясувати, що важливіше для світових компаній - репутація чи "гаманець", та чи можливо обійти "систему", якщо в тебе російський паспорт.

Кореспондентка ТСН заради експерименту видаватиме себе за росіянку-баєра, щоб перевірити найвідоміші світові люксові бренди "на слово". Під перевірку журналістки потраплять такі бренди, як Balenciaga, Dior, Louis Vuitton, Chanel та інші. Хто з них підтримує Україну не тільки на словах, а і діями, з'ясувала ТСН.

Глядачі дізнаються, працівники якого бренду знаходять причину та спосіб продати товар росіянам. Журналістка покаже шокуючий спосіб повернути кошти за такс-фрі росіянам, який цілком підтримують працівники розкішного бутику. Також у сюжеті глядачі побачать, хто із модних брендів співпрацював із нацистським режимом під час Другої світової війни, та чи знову бренди роблять ставку на гроші, а не совість.

Чи продовжує бренд Chanel після інциденту в Дубаї, коли продавці вимагали розписку, що сумочка не поїде на Росію, а російські блогери показово різали потім свої сумки, слідувати суворій позиції.

Журналістка перевірила, чи приймають люксові бутики російські кредитні картки, та як їхні працівники ставляться до росіян та війни з Україною. Уся шокуюча правда про дію санкцій проти агресора - у спеціальному репортажі Наталки Гончарової в ефірі марафону "Єдині новини" 17 квітня о 21:00.