Додаткові доходи України від введення мит можуть скласти від 2,7 до 4 мільярдів гривень на рік / фото bank.gov.ua

Державний бюджет України виграє до чотирьох мільярдів гривень на рік від введення мит на російське дизельне паливо та зріджений газ.

Таку думку висловив виконувач обов'язків голови Правління ПАТ "Укрнафта" Олег Гез, йдеться в статті ТСН.

Читайте такожГроші і вплив: експерти пояснили, яку вигоду має Росія від преференцій на нафтопродукти в Україні

Відео дня

"Держбюджет України лише виграє від введення мита. Додаткові доходи можуть скласти від 2,7 до 4 мільярдів гривень в рік, в залежності від динаміки цін і обсягу імпорту. Представники імпортерів російського палива кажуть, що український ринок є преміальним для російських нафтовиків. Зрозуміло, що російські компанії зацікавлені зберегти статус кво і заробляти надприбутки на українському ринку. Але український уряд має діяти в інтересах України та її громадян, і преміальні заробітки російських нафтовиків направити в український бюджет", - пояснив Олег Гез.

На його думку, підживлювати своїми руками подібну залежність від РФ щонайменше необачно.

"Імпортне мито - це дієвий інструмент диверсифікації, який дозволяє рухатися до цієї мети без потрясінь для економіки і споживачів. Поки що Україна має час і можливість зменшити залежність від російських нафтопродуктів контрольовано і на власних умовах. Якщо Росія застосує свою нафтову зброю, часу і простору для маневру у нас вже не буде", - зазначив експерт.

Читайте такожЕксперти висунули аргументи за введення мит на дизпаливо і зріджений газ з РФ

Українські видобувачі і переробники нафти поскаржилися на дії Росії в Антимонопольний комітет, так як не можуть чесно конкурувати з нею. Для розв'язання питання вони запропонували Антимонопольному комітету ввести мито в 8,46% на дизельне пальне з РФ. А до 2024 року збільшити його до понад 25%.

Як повідомляв УНІАН, Україна продовжує наповнювати бюджет Росії, яка окупувала Крим і деякі райони Луганської і Донецької області, через імпорт великих обсягів нафтопродуктів. Разом з цим українські нафтопереробні підприємства недовантажені, що відбивається на кінцевій вартості палива для споживача.