Клієнт "ПриватБанку" позбувся коштів з картки / фото УНІАН

Клієнт "ПриватБанку"з Маріуполя стверджує, що дана фінустанова дозволяє здійснювати покупки без підтвердження з боку власника рахунку.

Про це він повідомив у своєму відгуку на сайті "Мінфін".

Чоловік розповів, що нещодавно став жертвою шахраїв, які здійснили покупку в інтернет-магазині за кошти з його картки. Всього було витрачено 39,9 євро. Поки він пояснював цю ситуацію оператору банку, з карти було списано ще 40 євро. Після цього клієнту вдалося заблокувати карту. 

Як стверджує чоловік, в службі безпеки "Привату" пізніше йому повідомили, що сайт, на якому проводилася оплата шахраями, є "довіреним". Для нього нібито не потрібно підтвердження оплати з боку клієнта. 

"На моє запитання, мовляв, це мої кошти, не ваші довіряйте свої, а не мої - відповідь - внутрішні правила банку!!! Карта нікому не передавалася, CVV код затертий на карті з моменту отримання ... можливо йде витік з одного з ресурсів, де проводилася оплата з карти з введенням всієї інформації...", - йдеться у відгуку.

Підсумком шахрайських дій клієнт називає втрату 80 євро і неможливість їх повернення.

Читайте такожУ клієнтки "Ощаду" двічі списали гроші при переказі - банк здивував дивною порадою

У відповідь представник "Приватбанку" висловив жаль у зв'язку з ситуацією, що склалася, й уточнив, що оплата могла пройти лише при володінні інформацією про номер карти, СVV-код і термін її дії.

"Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, але і більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передача карти в руки при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до Вашої картки", - радять у банку.

Там також запевняють, що шанси повернути втрачені кошти є високими, проте на це може піти від 45 до 120 днів. У "Приваті" пообіцяли зробити зі свого боку все можливе у вирішенні питання з поверненням грошей.

скріншот

Вас також можуть зацікавити новини: