Ілюстрація REUTERS

Питання корпоратизації міжнародного аеропорту «Бориспіль» вирішили відкласти в сторону і зупинитися на рівні впровадження корпоративного управління.

Читайте такожКабмін затвердив нову наглядову раду "Борисполя"

Про це повідомив генеральний директор «Борисполя" Павло Рябікін на прес-конференції.

Відео дня

"Остаточного рішення уряду з питання корпоратизації "Борисполя" немає, але на рівні Мінінфраструктури під час консультацій, які тривали близько півроку, вирішили поки що питання корпоратизації відкласти в сторону і зупинитися на рівні впровадження корпоративного управління в аеропорту", - заявив він.

За словами Рябікіна, питання корпоратизації не має сьогодні остаточного рішення.

«Проблема в тому, що основна частина майна аеропорту "Бориспіль" відноситься до розряду майна, що не підлягає до внесення у статутні фонди та не підлягає приватизації, це в першу чергу весь аеродром. Якщо зіставити вартість цих позицій з тим, що може бути передано в корпоратизацію - співвідношення становить десь три до одного», - зазначив він.

Рябікін підкреслив, що в теорії це можна вирішити методом окремого закону, як це було зроблено по "Укрзалізниці", або ж впровадити елементи корпоративного управління, але поки залишити статус держпідприємства.

"Корпоратизація з такою великою кількістю майна, яке не потрапляє в підприємство, викличе необхідність створення вже двох підприємств, одне з яких буде керувати тією частиною майна, яка не може бути приватизована, друге - терміналами. І в подальшому це може створити проблеми, наприклад, із залученням кредитів європейських фінансових інституцій", - заявив гендиректор аеропорту.

Водночас, Рябікін підкреслив, що такий орган як спостережна рада - дуже потрібен підприємству.

Міжнародний аеропорт «Бориспіль» є державним підприємством, що забезпечує 68% всіх авіаперевезень в Україні. Аеропорт є базовим для найбільшого національного перевізника – авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України».