этот материал доступен на русском

Франкфуртський автосалон: чим здивували світові гіганти - найцікавіші новинки (фото)

14:41, 11 вересня 2019
Транспорт
957 0
Ілюстрація REUTERS

Цього року ряд великих виробників вирішили проігнорувати Франкфурт, а «зелені» активісти заявили про готовність зірвати захід, який «пропагує застарілу транспортну систему, що вбиває клімат». Але, незважаючи ні на що, автосалон все ж таки відкрився. Плюс до всього знайшлося чимало компаній, які вирішили показати в німецькій бізнес-столиці свої новинки, багато з яких мають статус революційних.

Читайте такожКонтрастний Франкфурт-на-Майні: місто хмарочосів серед історичних будинків

Більшість з представлених на виставці моделей — електрокари нового покоління або концепти, покликані дати уявлення про божевільні ідеї, які можуть знайти застосування в автомобілях майбутнього. Втім, на автосалоні знайшлося місце й для цілком традиційних машин. При цьому не менш цікавих, повідомляє Autonews.

Land Rover Defender

Ось, наприклад, Land Rover привіз до Франкфурта Defender нового покоління, над зовнішністю якого дизайнери компанії думали майже 30 років. Дійсно, розробники просто не мали права опозоритися під час створення наступника легендарного позашляховика, який протримався на конвеєрі 70 років.

Інженери вирішили відмовитися від фірмової конструкції з рамою сходового типу і нерозрізними мостами на користь несучого кузова, що базується на легкому алюмінієвому монококу. При цьому «Деф» отримав повністю незалежну підвіску і постійний повний привід. Британці запевняють, що короткі свеси і неймовірний кліренс 291 мм гарантують найкращу в класі геометричну прохідність. На момент запуску позашляховик запропонують з бензиновими і дизельними моторами, а також у вигляді гібрида. Потужність агрегатів, що працюють в парі з восьмиступінчастим «автоматом» ZF і дводіапазонною раздаткою, варіюється від 200 до 400 сил.

Porsche Taycan

Головною новинкою Porsche, безумовно, став електричний спорткар Taycan — перший серійний повністю «зелений» автомобіль в арсеналі німецької марки. Його закритий показ відбувся трохи раніше відразу в декількох частинах світу — в Європі, Північній Америці та Азії, що говорить про глобальні амбіції «Тайкана».

На момент запуску Porsche Taycan буде представлений у двох топових модифікаціях — Turbo і Turbo S. Агрегати останньої версії під час активації функції швидкого старту Launch Control в режимі Overboost видають 761 к. с. (560 кіловат), що дозволяє автомобілю набирати «сотню» за неймовірні 2,8 секунди.

Volkswagen ID.3

А ось Volkswagen випустив набагато доступнішу електричну модель — хетчбек ID.3, який став першим серійним автомобілем німецької марки, випущеним на інноваційній платформі MEB. Запуск цієї моделі німці називають таким же важливим, як перехід від Beetle до Golf.

Спочатку в продажу з'явиться проміжна версія «народного електрокара», оснащена двигуном потужністю 204 сили і комплектом акумуляторів на 58 кВт·год, які дозволять проїхати без підзарядки до 420 кілометрів. Коштувати такий автомобіль буде близько 40 тис. євро, причому перша партія з 30 тис. машин вже розпродана. Згодом Volkswagen обіцяє випустити і дешевший варіант, ціни на який не перевищать 30 тис. євро.

Honda e

З такої ж позначки стартують ціни і на невеликий електрокар Honda e, виконаний у стилі ретро. Новинку запропонують з електромоторами потужністю 136 або 150 к. с., які дозволять розганятися до 100 км/год за 8 секунд. Акумулятори на 35,5 кВт·год забезпечать запас ходу в 220 км, чого повинно бути "більш ніж достатньо для щоденних міських поїздок".

В салоні у Honda e встановлено цілих п'ять цифрових дисплеїв. Два 12,3-дюймових монітори відповідають за управління мультимедіа та деякими функціями автомобіля, тоді як два інших екрани виводиться зображення з зовнішніх камер, які замінили традиційні бічні дзеркала.

Lamborghini Sian

Lamborghini Sian став не тільки першим суперкаром італійської марки, в якому застосували електричні технології, але й найпотужнішим серійним «Ламбо» в історії. Атмосферний 6,5-літровий двигун V12 працює разом з компактним електромотором і 48-вольтовою бортовою електросистемою. При цьому джерелом живлення є не батареї, а суперконденсатори. Сумарна віддача агрегатів становила 819 кінських сил.

Енергію можна поповнювати за допомогою системи рекуперації під час гальмування, щоб потім використовувати при інтенсивному розгоні. Суперкар здатний прискорюватися з місця до першої «сотні» менш ніж за 2,8 с, а його максимальна швидкість перевищує 350 км на годину. Всього буде випущено 63 таких автомобілі, вартість кожного з яких становитиме 3,6 млн доларів. На даний момент всі вони вже розпродані.

Audi RS7 Sportback

Audi привезла на захід не менше неймовірний автомобіль, але тільки в кузові універсал. П'ятидверний RS7 Sportback нового покоління володіє всіма необхідними для суперкара характеристиками. Машину оснастили чотирилітровим двигуном V8 з двома турбінами, що працюють з 48-вольтовим стартер-генератором і восьмиступінчастим «автоматом».

Універсал може прискорюватися з нуля до 100 км/год за 3,6 с, а його максимальна швидкість примусово обмежена електронікою 250 км на годину. Однак за бажання обмежувач можна пересунути на відмітку в 305 км на годину. Вже в базовому оснащенні новий RS7 Sportback має пневматичну адаптивну підвіску і висувний задній спойлер, який активізується на швидкостях понад 100 км на годину.

BMW X6

Компанія BMW представила у Франкфурті кілька новинок, в тому числі прототип Concept 4, що дає уявлення про майбутню «четвірку». Проте головною серійною прем'єрою баварської марки став купе-кросовер X6 третього покоління, що розділив основні вузли та агрегати з новим X5.

При цьому головною зовнішньої відмінною рисою стали величезні «ніздрі» радіаторної решітки з підсвічуванням, запозичені у флагманських 7-Series і X7. Крім того, кросовер отримав спеціального «розумного асистента», що працює за тим же принципом, що Siri або «Аліса».

Hyundai i10

Найменша модель Hyundai нового покоління, розроблена спеціально для європейського ринку, вийшла злегка більшою та агресивнішою за попередника. Але головне, що для хетчбека a-класу тепер стали доступні електронні системи, які раніше стояли тільки за «старшими» моделями південнокорейської марки.

Новий Hyundai i10 запропонують з 8-дюймовим сенсорним дисплеєм мультимедіа з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto, а також з камерою кругового огляду з функцією автоматичного екстреного гальмування, системою автоматичного перемикання ближнього світла на дальнє та контролем дотримання рядності руху.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter