Даніель Вавра назвав причину поганих сюжетів в іграх / Фото - Warhorse Studios

Геймдиректор Kingdom Come: Deliverance 2 Даніель Вавра поділився думками про роль сценарію у відеоіграх і про те, чому дійсно сильні історії зустрічаються не так часто, як хотілося б.

Вавра задався питанням, чому більшість ігор не досягають рівня оповіді таких ігор, як Red Dead Redemption 2, Metal Gear Solid або The Witcher 3. Він вважає, що причина криється в підході до розробки. На його думку, індустрія відеоігор занадто орієнтована на виробництво контенту як продукту, а не як твору мистецтва.

"Моя думка, що ігри, на відміну від фільмів, розробляються більше як продукт, з командами і порадами тощо. Тоді як Голлівуд розуміє, що їм потрібні художники насамперед - режисер і сценарист. Їм потрібне бачення і його носій, незважаючи на ризики, пов'язані з цим".

Однак сам Голлівуд далеко не ідеальний. Вавра не став згадувати, що останніми роками багато режисерів скаржаться на брак творчої свободи.

Відео дня

Раніше ми розповідали, що Kingdom Come: Deliverance 2 увійшла до топ-50 найпопулярніших ігор в історії Steam. Одночасний онлайн гри перевищив 250 тисяч осіб.

Вас також можуть зацікавити новини: