
У Battlefield 6 не буде трасування променів ні на старті, ні в найближчому майбутньому. Про це повідомив технічний директор проєкту Крістіан Бул в інтерв'ю Comicbook.
За його словами, команда зосередилася на оптимізації, щоб гра стабільно працювала на звичайних налаштуваннях і була доступна навіть на відносно слабких ПК.
У беті вже була помітна відсутність трасування - віддзеркалення у воді та склі виглядали простіше, а тіні не були такими деталізованими, як у минулих частинах серії. При цьому загальна якість графіки залишилася на високому рівні.
Відмова від RTX - крок убік від минулих частин серії. Наприклад, у Battlefield 5 технологія активно рекламувалася Nvidia. Але для EA пріоритетом стало те, що в беті значну частку гравців склали користувачі з мінімальними системними вимогами.
Раніше ми розповідали, що гравці розкритикували головне меню Battlefield 6, але розробники не будуть переробляти його. Навіть на релізі меню залишиться трохи незграбним, розповів технічний директор проєкту.