
Civilization 7, за відчуттями багатьох гравців, на старті виявилася більше схожою на чернетку великої гри, ніж на її фінальну форму.
За останні місяці Firaxis намагалася виправити ситуацію патчами, але по-справжньому серйозні зміни приніс сьогоднішній апдейт 1.2.0, і головною зіркою цього оновлення стали ресурси.
Тепер кожен рідкісний ресурс може стати приводом для експансії. Розробники додали десять нових видів, від лам і манго до рубінів і олов'яних покладів.
При цьому Firaxis обмежили їхню появу у світі: цінні копалини або унікальні культури будуть зустрічатися тільки на конкретних континентах або в певних кліматичних зонах. Це означає, що ви не зможете більше просто сидіти вдома і будувати імперію в ізоляції, рано чи пізно за рідкісними ресурсами доведеться виходити у відкритий світ.
Особливо цікавою стала нова механіка Срібного флоту. Якщо важливий ресурс виявлено на землях поза вашою державою, ви можете не просто побудувати там місто або поселення, а відправити туди спеціальний загін, який забезпечить контроль над видобутком.
Ця система повністю змінює темп гри. Тепер від розміщення ресурсів залежить не тільки розвиток міст, а й дипломатія, і військові кампанії, і навіть темпи зростання населення, адже багато хто з нових ресурсів впливають на сільське господарство.

Ще однією довгоочікуваною фічею стало повернення командного мультиплеєра, який тепер відчувається набагато жвавіше і логічніше. Гравці в одній команді ділять карту, обмінюються даними про дипломатичні відносини, союзи і війни, а також можуть проводити спільні дії, при цьому без права на шпигунство.
Прогрес у технологіях і культурі залишається індивідуальним, що зберігає тактичну глибину і не перетворює союз на єдиний організм.
Раніше ми розповідали, що Civilization 7 уперше в історії серії вийде на VR. Гра проектуватиметься на стіл гравця.