Фанати Dragon Age вибачилися перед BioWare / Фото - BioWare

Реліз Dragon Age: The Veilguard став одночасно радістю і розчаруванням для BioWare.

Критики хвалили гру за бадьорий геймплей і загалом вдалий запуск, особливо на тлі попередніх релізів студії. Але коли проєкт дійшов до рук старих фанатів, ті швидко запідозрили щось недобре. У The Veilguard майже не залишилося тієї похмурої атмосфери, за яку багато хто полюбив серію.

І добре б справа обмежувалася обговоренням сюжету і подачі. Але частина незадоволених пішла далі і почала атакувати гру за присутність ЛГБТК+ персонажів, при тому, що вони були в Dragon Age з найпершої частини.

Відео дня

Для команди BioWare це був неприємний період, деякі провідні розробники були змушені піти з соцмереж через шквал хейту і токсичних коментарів.

Але днями все змінилося. Після великого розслідування Bloomberg, де стверджується, що головною причиною проблем The Veilguard стали рішення Electronic Arts, на Reddit почали з'являтися пости з вибаченнями.

Один із користувачів, DJReyesSA1995, зізнався, що несправедливо звинувачував креативного директора Джона Еплера, геймдиректорку Корінн Буше і сценариста Тріка Вікса в провалі гри:

"Я вважаю, що нікому не цікаві мої думки, але я хочу визнати, що, постійно звинувачуючи тріо, я підштовхував до думки, що вони були єдиною або однією з головних причин провалу гри і смерті франшизи. Але тепер я можу з упевненістю сказати, що вони зробили все, що могли, маючи погані карти на руках".

Користувачі Reddit масово підтримали ці слова. Один із них написав, що Корінн Буше взагалі прийшла на проєкт, коли той уже тонув, і саме вона змогла хоч якось стабілізувати виробництво.

За штурвал вона стала 2022 року, вже після зміни курсу з мультиплеєра назад на одиночну гру, і, на думку багатьох, саме її зусилля врятували The Veilguard від значно плачевнішого фіналу.

Один із найпопулярніших постів на сабреддіті Dragon Age говорить: "Корінн Буше врятувала Veilguard від провалу, і ми повинні вибачитися перед нею".

Щодо розслідування Bloomberg, як виявилося, спочатку EA змусила BioWare перезапустити проєкт з ухилом у гру-сервіс і переробити сюжет під мультиплеєр, потім - повернутися назад до одиночної формули, але вже без часу на повноцінну передпродакшн фазу.

Розробників квапили, між командами Mass Effect і Dragon Age почався внутрішній конфлікт, і навіть коли другі взяли штурвал, бюджет на амбітні рішення вже був витрачений. Через це гра у фіналі страждала від нестачі наслідків і відчутного вибору.

На тлі всього цього запізнілий перегляд настрою (після скарг на "надлишкову веселість"), страйк акторів озвучення і непотрапляння в цільову аудиторію з першим трейлером стали фінальними ударами.

Раніше творець Dragon Age поділився, що EA називала фанатів серії "задротами в печері". Видавець не надто переймався можливими продажами гри, адже завжди був прошарок гравців, який купить будь-яку RPG.

Вас також можуть зацікавити новини: