
Фахівець Digital Foundry Алекс Батталія протестував ПК-версію Monster Hunter Wilds і дійшов висновку, що гра демонструє слабку продуктивність навіть на відносно потужних відеокартах.
За стандартних налаштувань (1440p, високі, DLSS Баланс) на RTX 4060 виникали постійні пригальмовування під час повороту камери, а деякі текстури рендерилися некоректно.
Зниження якості текстур до середнього рівня усунуло статтери, але значно погіршило картинку. За словами Батталії, вона стала немов з ігор нульових. При цьому частота кадрів все одно знижувалася під час руху камери, що, на його думку, пов'язано з проблемами потокового завантаження даних. Цікаво, що при повільному повороті камери фреймрейт залишався стабільним.
Додаткове тестування на RTX 4070, RTX 2070 Super, AMD RX 5700 і Intel Arc A770 показало аналогічну ситуацію: у всіх випадках FPS просідав під час руху камери, а найгірше гра працювала на Arc A770.
Батталія зазначив, що не розуміє, чому прості пустельні ландшафти створюють такі проблеми, адже більш деталізовані ігри працюють значно краще.
У підсумку він не рекомендує грати в Monster Hunter Wilds на відеокартах середнього та низького рівня до виходу патчів. У поточному стані неможливо підібрати оптимальні налаштування без значних поступок у якості графіки.
Раніше ми розповідали про найочікуваніші ігри в Steam. Після релізу Monster Hunter Wilds лідер топа змінився, тепер перше місце посідає нова MOBA від Valve.