Ентузіаст додав Voxel Diffusion у Minecraft / Фото - Reddit

Один гравець у Minecraft зміг автоматизувати одну з ключових механік гри: будівництво. Тепер за нього це робить штучний інтелект.

Ентузіаст під ніком Тімоті Барнес поділився на Reddit своїм проєктом з інтеграції ШІ-технології Voxel Diffusion у гру від Mojang. Він навчив модель будувати миленькі кам'яні будинки з дубовою підлогою і книжковими полицями.

Для цього розробник створив власний 3D-генератор вокселів на DirectX з кастомною моделлю денойзингу, навченою на блоках з Minecraft. А тепер давайте розберемося, що всі ці слова означають.

Voxel Diffusion бере за основу технологію генеративної дифузійної моделі, вона використовується у всіх популярних генераторах ШІ-зображень (Midjourney, Stable Diffusion тощо).

Суть технології будується на даних, які модель отримала за час навчання. На самому початку у нейромережі в "голові" суцільний білий шум, але коли вона отримує команду від користувача (промпт), то починає очищати цей шум денойзингом, замінюючи його образами зі своєї пам'яті (або в нашому випадку блоками з Minecraft) так, щоб кінцевий результат співвідносився з промптом.

На ролику Барнеса навіть можна побачити цей шум: у момент, коли він ставить блок, що активує нейромережу, замість будинку спочатку хаотично з'являються блоки з гри.

Так, звісно, планування будинку максимально непрактичне, а подекуди навіть відсутні стіни, але, якщо вірити Twitter Барнеса, розробка цього моду зайняла щось на кшталт тижня.

Раніше ми розповідали, що Microsoft представила результат роботи своєї нейромережі Muse AI для розробки ігор. ШІ зміг відтворити Quake 2, і в нього навіть можна пограти прямо в браузері.

Вас також можуть зацікавити новини: