
Незважаючи на довгі роки домінування The Sims у жанрі симуляторів життя, у квітні у неї може з'явитися серйозний конкурент - InZOI, нова гра від Krafton, яка виходить у ранній доступ на ПК. Директор проекту, Хенгджун Кім, розповів, що ідея створити InZOI змусила його залишити 20-річну кар'єру в MMO-розробці.
В інтерв'ю PC Gamer він пояснив, що симулятори життя завжди були його особистою пристрастю: "Це жанр, який я люблю давно, особливо тому, що у мене багато приємних спогадів про спільну гру з сином". Саме син надихнув його на створення InZOI:
"Одного разу він запитав мене, чому таких ігор так мало. Це змусило мене усвідомити, що жанру потрібен свіжий погляд - щось, що ми, шанувальники, могли б цінувати і любити роками".
Незважаючи на різницю в жанрах, його досвід у розробці MMORPG виявився вкрай корисним: "Створення величезних карт і складних ігрових предметів у MMORPG дуже допомогло під час розробки InZOI. Проектування і реалізація великих світів - це ключовий аспект MMO, і цей досвід дав мені змогу ефективно спроектувати відкритий світ".
Одним із найбільш обговорюваних аспектів InZOI стало деталізоване створення персонажів. І тут його MMO-бекграунд зіграв велику роль: "Мій досвід роботи над кастомізацією персонажів, архітектурними елементами і системою будинків у MMORPG допоміг мені впоратися з цими завданнями".
Раніше Хенгджун Кім розповідав, що не вважає InZOI "вбивцею The Sims". Насамперед він хоче, щоб гра дарувала гравцям унікальний досвід.