
Геймдиректор The Witcher 4, Себастьян Калемба, окреслив, яким буде емоційне тло нової гри, на компроміси розраховувати не варто.
У бесіді з IGN, присвяченій десятиріччю "Відьмак 3", Калемба дав зрозуміти: вибори залишаться невід'ємною частиною серії, але підхід до них стане трохи інакше вибудуваним. Гравців будуть більше виводити на емоції:
"Ми не ставимо за мету зробити вибори жорсткими заради жорсткості. Але наслідки мають відчуватися. Навіть якщо фінал викликає смуток, гравець має розуміти, навіщо це було. Тоді це працює".
Ця логіка - частина ширшої філософії проєкту, яку в CD Projekt називають "центральною рольовою ідентичністю". У новій частині "Відьмака" гравцеві дадуть більше важелів для формування власної історії.
Дизайнер квестів Павло Гонска уточнює: дилеми не будуть однозначними, і одна помилка не перекреслює все. Іноді "погане" рішення виявиться єдиним правильним. І навпаки.
За його словами, головне - це не просто придумати вибір, а змусити його прожити: "Історія працює, коли ти не просто читаєш репліки, а відчуваєш, як вони звучать. Тут важливі і сценаристи, і ті, хто ставить сцени. Тільки так вибір стає реальним".
Раніше головний сценарист "Відьмак 4" розповів, що абсолютно повністю впевнений в успіху проєкту. Марчін Блаха вважає, що саме ігри принесли всесвіту "Відьмака" популярність.