
Марк Церні, системний архітектор Playstation, похизувався в соцмережах досягненням, на яке у більшості гравців просто не вистачить нервів. Він витратив сім місяців і сотні годин, щоб вибити "платину" в картковому рогалику Balatro, і залишився в повному захваті від глибини геймплея.
Гра, розроблена програмістом під псевдонімом LocalThunk, славиться неабиякою складністю і високою адиктивністюР. Найрідкісніше досягнення в Steam під назвою "Все і одразу++", є лише у 0,4% гравців. І це не дивно: щоб його отримати, потрібно прокачати до золотої наклейки кожного зі 150 джокерів.
Деякі гайди прямо попереджають: шлях до цього досягнення може зіпсувати вам задоволення від гри. Але Церні - не з тих, хто кидає розпочате. За його словами, він тепер входить до елітного клубу 0,1% гравців із повним комплектом трофеїв.
Раніше ми розповідали, що творець Balatro обіграв усіх у своїй грі на виставці GDC, але його там ніхто не впізнав. LocalThunk зберігає анонімність.