
Створення ігор - справа складна. Хідео Кодзіма поділився останніми новинами розробки Death Stranding 2: On The Beach та своїм настроєм з цього приводу.
На своїй сторінці X (колишній Twitter) японський геймдизайнер написав, що зараз у роботі над Death Stranding 2 настав найскладніший етап: час кранча:
"Втомився. Зараз у нас найвимогливіший етап розробки гри, як фізично, так і морально, також відомий як 'час кранча'".
Сам Кодзіма зараз також займається речами, не пов'язаними з грою безпосередньо, на кшталт написання есе, коментарів, пояснень, підготовки до інтерв'ю та обговорень. "Це неймовірно важко", - поділився геймдизайнер.
У Death Stranding 2 поки немає дати релізу, але Kojima Productions планує випустити сиквел у 2025 році. Вона також потрапила в нашу добірку найочікуваніших ігор року, що настав.
Раніше Хідео Кодзіма розповідав, що двічі заснув, поки тестував Death Stranding 2. Особиста асистентка геймдизайнера веде щоденник, як Кодзіма грає в сиквел Death Stranding.