
Творець класичної гри 1990-х років James Pond Кріс Соррелл різко розкритикував нову частину серії, James Pond: Rogue AI, яку готує студія Gameware Europe - нинішній правовласник франшизи.
В інтерв'ю Time Extension він заявив, що ненавидить майже все, що вони роблять, і висловив жаль, що колись зв'язувався з цією компанією.
Оригінальна гра James Pond: Underwater Agent вийшла 1990 року і була пародією на шпигунські бойовики. Головний герой - антропоморфна риба-агент у костюмі, яка рятує океан від лиходіїв. Справжньої популярності серія набула з виходом James Pond II: Codename RoboCod, де герой використовував бронекостюм із подовженим тілом.
На початку 1990-х вийшли ще дві частини, але після 1993 року серія по суті зникла з радарів. Єдина спроба її відродити - невдалий мобільний реліз на iOS у 2011 році.
Тепер Gameware Europe анонсувала James Pond: Rogue AI, але автор персонажа вкрай незадоволений підходом студії. Він критикує їх за "ледачу, згенеровану ШІ нісенітницю" на офіційному сайті і згадує, як у 2013 році брав участь у провальній Kickstarter-кампанії Gameware.

Тоді проєкт скасували, зібравши лише 16% від потрібної суми, і сам Соррелл пізніше визнав, що його втягнули в авантюру і що він даремно дозволив пов'язати своє ім'я з компанією.
Хоча він визнав, що в тизері нової гри є цікава ідея - роботизований костюм Джеймса Понда згинається рівнями, - він сумнівається, що гра вийде гідною.
За його словами, єдине, що може його здивувати від Gameware - це хоч найменший прояв креативу. Усе інше, на його думку, виглядає як чергова спроба вичавити максимум із 34-річної ідеї, ігноруючи десятиліття прогресу в індустрії.
Раніше ми розповідали, що в новій грі від творців The Last of Us діалоги писатиме нейромережа. Можливо, у грі з'являться діалоги, які підлаштовуватимуться під поведінку гравця.