Кодзіма детально розповів про Death Stranding 2 / Фото - Kojima Productions

Death Stranding 2 спочатку мав бути всього лише доповненням, але світові події внесли свої корективи.

Кодзіма розповів у своєму подкасті Koji10, що у нього був готовий сценарій для DLC до першої частини Death Stranding, де планувалося докладніше розкрити вплив Виходу смерті на світ. Важливою механікою доповнення мали стати польоти. Але незабаром почалася пандемія і проєкт згорнули.

Сюжет аддона зрештою ліг в основу повноцінного сиквела, хоча й був переписаний майже з нуля. Деякі сцени з Семом і Фреджайл все ж пережили трансформацію і перекочували в другу частину. За словами Кодзіми, початкова ідея сильно відрізнялася від того, що вийшло в підсумку.

Відео дня

Розробник також пообіцяв, що в Death Stranding 2 буде чимало камео голлівудських зірок, натяки на це можна буде розгледіти у фінальному трейлері перед релізом.

Крім того, у грі з'явиться колекціонування тварин із можливістю відправляти їх на базу, як у Metal Gear Solid 5.

Ще Кодзіма розповів, що в Death Stranding 2 мала з'явитися кастомізація зачісок і бороди, а волосся Сема росло в реальному часі. Від ідеї довелося відмовитися, оскільки геймдизайнеру здалося, що Норману Рідусу не личить ходити з дивакуватою шевелюрою.

Реліз Death Stranding 2 заплановано на 26 червня. Гра стане ексклюзивом Playstation 5.

Раніше Кодзіма розповів, коли чекати на його наступну гру після Death Stranding 2. За словами геймдизайнера, його проєкт Physint вийде не раніше, ніж через 5-6 років.

Вас також можуть зацікавити новини: