
Екшен MindsEye від студії Build a Rocket Boy, заснованої колишнім продюсером GTA Леслі Бензісом, офіційно виявився головним розчаруванням року.
Наразі у гри середня оцінка критиків на Metacritic - лише 37 балів зі 100, і це найнижчий рейтинг серед усіх релізів 2025 року.
Гра вийшла без прескопій, а стримерів просили не запускати трансляції до певного часу, але від проблем це не врятувало. Уже на перших стримах почали траплятися баги, вильоти та дивна поведінка персонажів. Один із рекламних ефірів закінчився тим, що стример не зміг стримати сміх під час демонстрації.
Відгуки критиків теж не радують. Здебільшого лають слабкий сюжет, нудний геймплей і загальне відчуття недоробленості. Це не той випадок, коли патчі можуть витягнути проєкт, занадто багато проблем у ключових елементах. Багато хто пише, що MindsEye намагалася зіграти на ностальгії за старими екшенами, але в підсумку не дотягнула навіть до стандартів минулого десятиліття.
Розробники вже пообіцяли серію хотфіксів, перший патч уже вийшов і має поліпшити продуктивність. Але навряд чи це вплине на загальну картину, у гри проблеми не тільки з багами, а й з фундаментальними елементами - ігровими механіками, подачею сюжету і ритмом.
Раніше ми розповідали, що MindsEye порівняли з GTA: San Andreas. Гра 2004 року багато в чому виявилася більш проробленою.