Піковий онлайн MindsEye сягнув 3 тисяч гравців / Фото - Build A Rocket Boy / Фото - Build A Rocket Boy

Екшен MindsEye від колишнього продюсера серії GTA Леслі Бензіса вийшов 10 червня, але старт виявився досить невдалим. У Steam піковий онлайн поки не перевищив трьох із половиною тисяч гравців, а рейтинг у Steam все ще залишається змішаним, гра набрала лише 42% позитивних оцінок.

Гравці скаржаться практично на все, найчастіша претензія - технічний стан. Продуктивність залишає бажати кращого навіть на топових ПК, часто зустрічаються фризи, підвисання і баги. Деякі з них викликають не просто роздратування, а заважають пройти сюжет. Особливо багато помилок під час взаємодії з NPC, іноді вони поводяться абсолютно непередбачувано.

Геймплей називають банальним і лінійним. У ньому мало свободи, і він не пропонує цікавих механік: більшу частину часу гравця проводять коридорним маршрутом.

Відео дня

Навіть міні-ігри, на які, вочевидь, був зроблений розрахунок, мають слабкий вигляд. Є відчуття, що основний акцент розробники зробили на користувацький контент, який ще належить створювати самим гравцям, а не на основну кампанію.

Багато хто відзначає, що у гри була цікава зав'язка, і сама історія могла б вийти непоганою. Проблема в тому, що технічні збої і сирий геймдизайн не дають повністю зануритися в сюжет. Замість напруженої і кінематографічної пригоди вийшов проєкт, який відчувається як незавершений.

MindsEye сприймається як гра, яку випустили занадто рано. Враження підсилює і те, що прес-копії журналістам вислані не були, а значить оглядів від видань на релізі просто немає.

Раніше один із директорів студії Build a Rocket Boy Марк Герхард заявив, що всі негативні відгуки про MindsEye - проплачені.

Вас також можуть зацікавити новини: