
Хідеакі Іцуно, один із ключових геймдиректорів Capcom, пояснив свій відхід із компанії. Він більше не хотів обмежуватися роботою над Devil May Cry та Dragon's Dogma.
В інтерв'ю VGC він розповів, що за роки роботи в Capcom зробив для цих серій усе, що планував, і в 54 роки вирішив, що в нього може не бути іншого шансу спробувати себе в чомусь новому.
За словами Іцуно, Capcom зараз зосереджена саме на сиквелах, а з урахуванням циклів розробки в 4-5 років, чекати ще одного слушного моменту було б надто ризиковано. Тому він очолив студію під крилом Tencent і вже встиг переманити туди кількох колег із Capcom.
Розробник підкреслив, що його мета - створення принципово нової серії, а не повторення наявних ідей.
Йому цікавіше придумати унікальну екшен-гру, ніж намагатися робити свою версію соулслайку або інших популярних жанрів: "Я прийшов у Lightspeed Studio, щоб створити екшен-гру з іншими цінностями та ігровим процесом, ніж в існуючих ігор".
Іцуно також торкнувся Dragon's Dogma 2, від якої у гравців були змішані враження. Він поставився до критики спокійно, за його словами, гра і не повинна подобатися всім без винятку, а продажі підтверджують, що у сиквела знайшлася своя аудиторія.
Раніше ми розповідали, що Хідео Кодзімі виповнилося 62 роки. Геймдизайнер планує робити ігри доти, доки він живий.