
Ubisoft ніколи не претендувала на звання істориків, і Assassin's Creed Shadows - чергове підтвердження цьому.
В інтерв'ю GamesRadar режисер катсцен гри Девід Ніббелен зазначив, що нова частина серії не ставить перед собою мету бути документальним фільмом про феодальну Японію з максимальною автентичністю:
"Це не документалка. Нам не потрібно слідувати традиційному японському наративу, тому що в Assassin's Creed унікальний погляд на історію".
Одним із таких нестандартних рішень стало введення одразу двох героїв із різними соціальними статусами - самурая Ясуке і селянки-найманки Наое. Різні класи, різні погляди, різні реакції NPC, Ubisoft використовує це, щоб показати контраст двох світів.
Серія завжди дозволяла собі історичні вольності: від кулачного бою з Папою Римським у Brotherhood до зустрічей з Одіном у Valhalla.
Реліз Assassin's Creed Shadows відбувся 20 березня. Гра доступна на ПК, Playstation 5 і Xbox Series.
Раніше ми розповідали, що за перші 2 дні після релізу в Assassin's Creed Shadows пограли понад 2 мільйони гравців.