
Стрімерка Perrikaryal, яка грає в Souls-ігри за допомогою електроенцефалограми, вже готується до виходу Elden Ring Nightreign 30 травня. І, зрозуміло, вона збирається проходити його так само, як і попередні ігри FromSoftware - без рук.
"Я вже давно не торкаюся контролера", - розповідає Перрі. Замість цього вона використовує спеціальні датчики, що фіксують активність мозку. Наприклад, ухилення в Dark Souls у неї пов'язане з уявленням в думках куба, що спокійно і повільно рухається, атаку вона запускає, уявляючи цвіркуна, що стрибає, а лікування - люттю, яка змушує обличчя червоніти.
Зрозуміло, у такого управління безліч складнощів і недоліків. Наприклад, на фінального боса доповнення Shadow of the Erdtree Радана Perrikaryal витратила 20 годин і 314 спроб. І, як пише сама дівчина, навіть це виявилося не найскладнішим випробуванням у грі.
Проблема в тому, що Nightreign - це не класичний Souls-лайк, а кооперативний roguelike з динамічними битвами, і традиційні методи тут можуть не спрацювати:
"Зазвичай я компенсую недоліки свого управління, сильно перекачуючи персонажа. Але в Nightreign все постійно змінюється, тож у мене не буде на це часу".
Крім того, Перрі звикла грати в "режимі принцеси": її друзі або захищають її під час бою, або самі грають на рівні на низькому рівні, який приблизно відповідає управлінню за допомогою електроенцефалограми. Але в Nightreign знадобиться вже повноцінна взаємодія з командою.
Проте, Perrikaryal не втрачає оптимізму. Також вона вже навчилася обходити обмеження платформ: раніше її система працювала тільки на ПК, але нещодавно вона "зламала" автентифікаційний чіп геймпада Xbox, що дало змогу грати на будь-яких пристроях, включно з консолями і VR.
Раніше ми розповідали, що локації в Elden Ring Nightreign створюються процедурною генерацією. У грі трапляються рівнини, вулкани і, звичайно ж, болота.