Глен Скофілд дав велике інтерв'ю / Фото - Krafton

Глен Скофілд, творець Dead Space і The Callisto Protocol, дав велике інтерв'ю The Game Business, в якому детально розповів про свою кар'єру і нюанси роботи над масштабними проєктами.

Однією з головних тем бесіди стала The Callisto Protocol, духовна спадкоємиця Dead Space, над якою студія Striking Distance працювала з величезними бюджетними викликами.

The Callisto Protocol стала для Скофілда справжнім випробуванням. Якщо перша Dead Space обійшлася всього в 32 мільйони доларів, то створення The Callisto Protocol коштувало вже близько 160 мільйонів. Така цифра була настільки значною, що Krafton двічі проводила аудит студії, не вірячи, що витрати могли сягнути сотні мільйонів.

Відео дня

Під час відкриття студії в США розробникам довелося створювати все з нуля, а перехід з PS4 на PS5 додав ще більше витрат. Для видавців здавалося, що зміна платформи не вимагає великих ресурсів, але насправді потрібне було ціле перероблення проєкту.

До зростання бюджету призвела і необхідність будувати власний відділ просування. У Krafton вже існувала команда, що займається виключно PUBG, тому Striking Distance довелося створювати маркетинговий відділ для The Callisto Protocol самостійно.

Незважаючи на витрати, Скофілд вважає проєкт успішним: за його словами, за час продажів хоррор досяг 6-7 мільйонів гравців. Навіть якщо продажі склали близько п'яти мільйонів копій, гра все одно окупила свої вкладення.

Якби Скофілд міг щось змінити в процесі розробки The Callisto Protocol, це був би поспішний реліз гри до Різдва 2022 року: "Я обожнюю створювати ігри, але не люблю, коли політика заважає процесу, а з Krafton саме так і було. Нам сказали, що гра має вийти в грудні через корейський фондовий ринок. Мені слід було б зупинити проєкт просто тоді. Я злюся на себе за це".

Реліз справді став проблемним, особливо на ПК. Гра отримала негативні оцінки за технічний стан: "Krafton перестала зі мною спілкуватися 10 грудня, відразу після релізу, і знову не зв'язувалася до травня наступного року. За цей час ми з командою займалися DLC. Ми випустили 86 патчів. Кожен патч проходив через регламент: 12 осіб із різних відділів сідали в кімнату, і якщо всі не піднімали руку, що готово, патч не відправляли".

Раніше ми розповідали, що творці Dead Space пропонували EA ідеї щодо нової частини серії, але їм відмовили. Компанія заявила, що поки не зацікавлена у франчайзингу.

Вас також можуть зацікавити новини: