Кен Левін поміркував про штучний інтелект / Фото - 2K Games

Геймдизайнер Кен Левін, відомий як творець серії BioShock, розповів, що поки що не надто побоюється впливу штучного інтелекту на ігрову індустрію. За його словами, технологія має великий потенціал, проте ще далека від того, щоб повністю замінити творчий підхід розробників.

В інтерв'ю Gameindustry.biz розробник поділився, що на його думку, сучасні нейромережі частіше виконують роль навороченого ґаджета, ніж справжнього співавтора. Зокрема, вони придатні для ведення баз даних, сортування баг-репортів та іншої рутинної роботи: "ШІ поки що не вміє писати повноцінну 20-сторінкову історію зі стрункою драматургією. Він може згенерувати гарні сценарії і сцени, але йому не вистачає глибини і зв'язності, необхідних для складної розповіді".

Розробник упевнений, що основна перешкода для ШІ - так звана "проблема сталості", через яку система не запам'ятовує і не розуміє контекст у повному обсязі. Він допускає, що технологія в майбутньому може подолати ці обмеження, але поки що їй потрібне значне доопрацювання:

Відео дня

"Ми не застосовуємо генеративний ШІ для концепт-арту або ігрового дизайну. Він ще не вміє розповідати складні та захопливі історії"

При цьому Левін визнає, що недооцінювати нейромережі в довгостроковій перспективі не варто. Він не виключає, що при поєднанні з іншими технологіями штучний інтелект може досягти значно більших висот. Але, судячи з поточного стану справ, загроза масової заміни розробників залишається малоймовірною, і в найближчому майбутньому навряд чи щось кардинально зміниться.

Раніше ми розповідали, що нова гра Кена Левіна Judas визнана однією з найбільш очікуваних ігор найближчих років.

Вас також можуть зацікавити новини: