Гійом Броше розповів про свою першу JRPG / Фото - Sandfall Interactive

Задовго до того, як Гійом Броше став геймдиректором Clair Obscur: Expedition 33 і здобув визнання за свою JRPG, його в буквальному сенсі принизив перший бос із Final Fantasy 8. Одне з головних джерел натхнення для його гри колись виявилося для нього надто складним випробуванням просто тому, що він ледь умів читати.

У свіжому інтерв'ю The Washington Post Броше докладно розповів, як саме восьма частина серії залишила в ньому незгладимий слід. Причому, враження справили не тільки романтичні нотки й арти з персонажами, а й те, як він із братом безуспішно намагався пройти першого боса, покладаючись виключно на автоатаку:

"На той момент ми з братом майже не вміли читати. Тож у нас дуже теплі спогади про наші муки з першим босом. Ми не могли його перемогти, тому що просто не розуміли, що потрібно робити. Усе, що ми вміли - це бити врукопашну. А це, ну, погана ідея".

Проте, все це явно не минуло дарма. Сьогодні Clair Obscur: Expedition 33 - це не тільки хіт із двома мільйонами копій за два тижні, а й претендент на звання гри року.

Відео дня

Раніше Гійом Броше розповів, що знайшов композитора на Soundcloud, а сценаристку - на Reddit. До роботи над дебютом Sandfall Interactive композитор Лоріан Тестар ніколи не працював над іграми.

Вас також можуть зацікавити новини: