Розробник Dragon Age поділився, що EA невтішно відгукувалася про фанатів серії / Фото - BioWare

Ветеран BioWare та один із творців Dragon Age Девід Гейдер розповів, як видавництво EA впродовж багатьох років ставилося до шанувальників класичних RPG, і звучить це, м'яко кажучи, зневажливо.

Усередині компанії фанатів жанру називали "задротами з печери", мовляв, це ті гіки, які все одно куплять будь-яку RPG, що б у ній не було. Тому, за логікою керівництва, орієнтуватися на них немає сенсу: куди важливіше завоювати ширшу аудиторію, ту, яка не в печері.

Гейдер згадує, що його олдскульні ідеї на пізніх етапах його кар'єри в BioWare сприймалися як застарілі. Він намагався відстоювати покрокову боївку, глибинне прокачування і механіку, на якій трималися перші Dragon Age і Baldur's Gate, але в очах EA це було повільно і громіздко. Видавцю хотілося екшонового, стильного, чогось, що ближче до кінематографічної подачі, ніж до D&D.

Відео дня

Він зазначає, що, незважаючи на свій внесок у культові тайтли, з роками його точка зору ставала все менш затребуваною. В EA традиційну RPG-аудиторію вважали передбачуваною і такою, що не потребує зусиль:

"Вони завжди прийдуть. Це ж RPG. Вони у своїй печері, і RPG - їхній хліб".

Тому вся увага і бюджети йшли на те, щоб залучити масову публіку. Результат цього підходу відомий: провал Anthem, з яким EA спробувала зіграти в сервісну модель, виявився гучним: гру згорнули менш ніж за два роки.

Раніше Девід Гейдер розповідав, що Dragon Age завжди була на межі закриття. Electronic Arts більше любила Mass Effect, згадує розробник.

Вас також можуть зацікавити новини: