Тім Кейн розповів про найскладніший баг у першому Fallout / Фото - Black Isle

Оригінальний Fallout прославився своєю увагою до деталей, але, як виявилося, деякі з них коштували розробникам занадто дорого.

У новому відео на YouTube один із творців Fallout Тім Кейн розповів, як одержимо боровся з так званим ефектом ковзних ніг, коли ноги персонажів начебто ковзають на льоду, навіть коли вони стоять на місці: "Ми тримали ноги міцно на землі та витратили купу часу, щоб це мало правильний вигляд".

За його словами, тоді здавалося, що це важливо, мовляв, серйозна рольова гра не може дозволити собі таких візуальних огріхів. Однак пізніше він почав сумніватися, чи варта була гра свічок: "Досі думаю, що ми втратили в Fallout, поки намагалися позбутися цього ефекту".

Відео дня

Особливо боляче Кейну було бачити, що Diablo, яка вийшла за десять місяців до Fallout, не переймалася цією проблемою зовсім. Там ефект ковзних ніг був скрізь і нікому не було діла.

У підсумку Fallout все одно став культовим, але Кейн не перестає замислюватися, що могло б бути, якби він тоді просто забив: "Подумайте, скільки фіч ми не зробили, скільки часу втратили, і скільки багів залишилося в грі".

Нещодавно Тім Кейн розповів, чому не варто чекати офіційних ремастерів перших двох Fallout. За словами розробника, вихідний код ігор загублений.

Вас також можуть зацікавити новини: