Творець Space Invaders дав пораду сучасним розробникам

Творець Space Invaders Томохіро Нішікадо вважає, що в ігровій індустрії знову має взяти гору творчість, особливо в епоху, коли розробників дедалі частіше змушують слухати відділ продажів.

В інтерв'ю Time Extension ветеран індустрії пригадав часи, коли ігри робили інакше: простіше, швидше і з куди меншою кількістю начальників над головою:

"Мені дуже пощастило. Я сам придумував гру, сам її робив і запускав у виробництво. Не було ніяких менеджерів, не було втручання зверху. Думаю, це дуже важливо - дати розробнику можливість зробити щось самому, а потім уже зрозуміти, чи весело це".

За його словами, коли він працював у Taito, проєкти зазвичай одразу запускалися у виробництво після завершення, тобто студія майже не витрачала ресурси на багатоступеневі узгодження та складні ітерації. Але з часом підхід змінився: "Творців дедалі частіше просили спиратися на ідеї відділу продажів, які пропонували назви та концепти, виходячи з їхнього комерційного потенціалу. Потім уже починалася розробка".

Відео дня

Нішикадо не подобалася така політика. На його думку, спочатку має бути готова гра, а потім уже маркетологи мають думати, як її продати.

Раніше колишній очільник Playstation розповів, чому японські ігри найуспішніші. При цьому копіювання прийомів японців європейськими розробниками - не гарантія успіху, каже Шухей Йошида.

Вас також можуть зацікавити новини: