
Naughty Dog змінює підхід до оповіді у своїй майбутній грі Intergalactic: The Heretic Prophet. Замість лінійного сюжету студія, схоже, рухається в бік більшої свободи для гравця.
Колишній журналіст Game Informer Бен Хенсон розповів, що ще до анонсу чув про натхнення Naughty Dog іграми з більш відкритою структурою. Тоді багато хто припустив, що йдеться про The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Зараз же журналіст уточнив, що йшлося про Elden Ring від FromSoftware.
Звісно, це не означає, що The Heretic Prophet стане souls-like проєктом із хардкорними босами. Генсон підкреслює, що головне, що могло вплинути на Naughty Dog, - це свобода дослідження і подача історії через навколишній світ.
Цю ідею підтверджують слова Ніла Дракманна ще 2023 року. Він говорив, що його надихає підхід до оповіді в Elden Ring, де гравець дізнається про світ не через традиційні кат-сцени, а через оточення та інтерактивний досвід.
Також нещодавно Ніл Дракманн трохи розповів про світ The Heretic Prophet. На відміну від минулих ігор розробника, у новинці головна героїня пройде весь шлях одна, що теж ріднить її з філософією ігор Хідетакі Міядзакі.