
Розробники Clair Obscur: Expedition 33 розповіли, що у грі не буде міні-карти. Це рішення пов'язане з бажанням зберегти дух дослідження. У грі, де міні-карта часто служить орієнтиром, гравці можуть занадто сильно покладатися на неї, що знижує відчуття відкриття світу.
Eurogamer повідомляє, що з точки зору сюжету, таке рішення також виправдане: "Усі попередні експедиції провалилися, і герої не знають, що їх чекає попереду". Таким чином, відсутність міні-карти допомагає передати відчуття невизначеності та невідомості.
Однак, у відповідь на критику журналістів про складність навігації, розробники вирішили додати компас, щоб полегшити орієнтування.
Натхненні іграми FromSoftware, розробники наголосили, що хоча їхня гра буде більш лінійною, вони все одно прагнуть створити захопливу та складну атмосферу досліджень.
Незважаючи на вплив японських студій, візуальний стиль гри натхненний французькою культурою, з елементами ар-деко та епохи Belle Époque: "Ми не намагаємося копіювати японську стилістику, а шукаємо свій унікальний стиль, що найкраще відображає нашу культуру".
Реліз Clair Obscur: Expedition 33 заплановано на 24 квітня. Гра буде доступна на ПК, Playstation 5 і Xbox Series.
Раніше ми розповідали, що Clair Obscur: Expedition 33 ще не вийшла, а за нею вже готують фільм. У грі складний наратив і комплексні персонажі, тому було вирішено відразу зняти екранізацію.